על יצירת פרסונה שקרית ואותנטיות בזמן אמת
המציאות מכתיבה כללים חדשים ליצירת רושם ראשוני ותהליכי מכירה על כל סוגיהם.
אנחנו מוקפים בעולמות תוכן של רשתות חברתיות בהן הסיטואציה היחידה שמתועדת היא ברובה כיפית,
מהנה, מרגשת, מוצלחת ושאר מעוררי רגשות חיוביים
הפייסבוק מוצף בפוסטים ותמונות של אירועים וסיטואציות ברובן משקפות הצלחה,הנאה או ארוע מכונן מכל סוג שהוא.
משפחה מושלמת מתעדת רגע בחופי תאילנד המושלמים, כולם מחובקים ומחייכים למצלמה.
האם יתכן מצב שרבע שעה לפני צילום התמונה האמא צעקה על הילד שהטביע במים הרדודים את אחותו שעכשיו מייבבת בבכי ומפריעה לאמא לצלם "זוויות של אושר" בטלפון החדש?
האם הסיטואציה הזאת תועדה והועלתה לפייסבוק באותה התרגשות שהועלתה
תמונה מחויכת תחת כותרת "רגעים של אושר"?
רוב הסיכויים שלא. מה שמציב בפנינו אמות מידה שקריות.
המח שלנו הורגל לדפדף בפרופילים השונים מתוך צורך להיות עדכניים והשוואתיים
ככל האפשר ביחס להמונים.
הרשת מלאה במאות הבטחות ומצגי פתרונות בזק של אנשים שעשו קורס אחד או
שניים בתחום מסוים ומכריזים על עצמם כמנטורים לזוגיות,ליצירת הכנסה פסיבית,
למציאת יעוד או כל צורך בסיסי של אנשים חברתיים.
אז מה מבדל ומייחד "ספק שרות" אחד מהאחר?
מה הקסם שמייחד אותך?
פיתוח וכתיבת הרצאה שמוכרת משולה לפיתוח מוצר מסחרי.
בשני המקרים טובת הלקוח תהיה מעל הכל.
בשני המקרים "הערך העליון" (המסר) יהיה גבוה מ"התוכן" (במקרה של מוצר מסחרי מהמפרט הטכני).
בשני המקרים נדרשת תוכנית פעולה ומטרות.
ובשני המקרים כדאי לשאול
איזה פעולות פרואקטיביות (פעולות מחוללות דברים) אני צריך לעשות כדי להגיע לתוצאות הרצויות?
אני מזמינה אותך לבחור פעולה אחת כזאת שתקדם אותך אל עבר המטרה לשמה נכנסת לאתר הזה מהתחלה.
במידה ותרצה להעמיק מוזמן להשאיר פרטים למטה: